Egészen elképesztő lekövetni, hogyan reagálnak a luxusmárkák a válságra: Rihanna Fentyje parfüm helyett kézfertőtlenítőt gyárt, Nanushkák pedig designer ruhák helyett szájmaszkot.
Április elsejétől jönnek a nem orvosi besorolású Nanushka-maszkok. A cég hetente 2000 darab nem orvosi besorolású maszkot készít el eddigi kollekcióinak legkiválóbb minőségű anyagaiból, valamint heti 3000 darab sebészi maszk elkészítését is vállalja beszállítói közreműködésével. A cég azt is jelentette, hogy az első között voltak, akik a budapesti és New York-i üzleteiket is bezárták, még jóval azelőtt, hogy bármilyen korlátozás vagy tilalom megjelent volna ezekre vonatkozólag. Hozzátették, hogy döntésük a társadalmi felelősségvállalás jegyében történt, így tudnak ugyanis a leginkább hozzájárulni a fertőzés terjedésének csökkenéséhez. Cukiság gyanánt a legutóbbi posztjukon az alapító-tulajdonos és kreatív igazgató házi kedvencét láthatjuk, mert - állítják - ránk fér most a mosoly.A bejegyzés megtekintése az Instagramon