Alig győzik alapanyaggal az álhús gyártó cégek

A gyártók képtelenek kielégíteni a rohamosan növekvő igényeket mesterséges hús terén.

Az Egyesült Államokban egyre több gyorsétterem kínál mesterséges hús alapú menüt. A Burger King, a Del Taco és mások igényeit két cég, az Impossible Meat és a Beyond Meat próbálja kielégíteni, egyre kevesebb sikerrel. A

két cég szárnyal a tőzsdén, mint a fenntartható fejlődés megtestesítője

előbbi értéke már több, mint hatmilliárd dollár. Bár az álhús egyelőre drágább, mint a valódi, azért szeretik az emberek, talán, mert előállításuk nem jár állatok millióinak szenvedésével.

A Burger King, hétezer ottani  éttermében kínál Impossible Burgert és április óta közel ötödével nőtt iránta a kereslet, miközben a teljes lánc eredménye gyengült. A McDonald's, amely cég Svédországban és Finnországban már árul hasonló alapanyagú hamburgert szintén belépne az amerikai műhús-piacra.

A gyártók jelenleg nem tudják kielégíteni a keresletet,

bár folyamatosan embereket vesznek fel és kapacitást is növelnek. Mégis, sok megrendelő csak késve jut hozzá betevő műhús-adagjához.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!