A gyártók képtelenek kielégíteni a rohamosan növekvő igényeket mesterséges hús terén.
Az Egyesült Államokban egyre több gyorsétterem kínál mesterséges hús alapú menüt. A Burger King, a Del Taco és mások igényeit két cég, az Impossible Meat és a Beyond Meat próbálja kielégíteni, egyre kevesebb sikerrel. A
két cég szárnyal a tőzsdén, mint a fenntartható fejlődés megtestesítője
előbbi értéke már több, mint hatmilliárd dollár. Bár az álhús egyelőre drágább, mint a valódi, azért szeretik az emberek, talán, mert előállításuk nem jár állatok millióinak szenvedésével.
A Burger King, hétezer ottani éttermében kínál Impossible Burgert és április óta közel ötödével nőtt iránta a kereslet, miközben a teljes lánc eredménye gyengült. A McDonald's, amely cég Svédországban és Finnországban már árul hasonló alapanyagú hamburgert szintén belépne az amerikai műhús-piacra.
A gyártók jelenleg nem tudják kielégíteni a keresletet,
bár folyamatosan embereket vesznek fel és kapacitást is növelnek. Mégis, sok megrendelő csak késve jut hozzá betevő műhús-adagjához.