Chrissy Teigen csokorba szedte a gyerekei miatt kapott beszólásokat

Mit eszik az a gyerek? Nahát, még tévét is nézhet?

28 millió Instagram-követője van Chrissy Teigennek, és a nagy számok törvénye az, hogy a sok elismerés mellett bőven kijut neki bírálatból is.

View this post on Instagram

grammys are tomorrow! we all know I love an award show

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

A híresség úgy látja: bármit posztol a családjáról, valaki úgyis talál kivetnivalót benne.

Nagyjából mindenbe képesek belekötni.

Ha listázni kellene, akkor a gyerekek étkezése vinné a prímet.

View this post on Instagram

found this beauty from super bowl. washed this off around the 3rd quarter

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

John Legend és a modell kizárt, hogy valami olyannal táplálja a hároméves Lunát és a 21 hónapos Miles-t, ami mindenkinek tetszene.

Ha kiposztolom, hogy kolbászt vagy valamilyen csontot tartanak a srácok a kezükben, azonnal ránk ugranak. A vegánok és vegetariánusok kikelnek magukból, hogy hússal tömjük a gyerekeinket ebben a zsenge korban.

A második legkínosabb téma az autóban a biztonsági öv: ha fél másodpercre is félrecsúszik, már megvan a beszédtéma. Eztán jön a képernyő kérdése:

A tévébe is mindig beleszállnak. Igen, nálunk szokott a háttérben menni. A férjem is és én is gyakran dolgozunk televízióban, és szeretjük ezt a műfajt.

A pelenka állapota sem kerüli el az árgus tekinteteket:

Ki kellene már cserélni.

jelzik a teltséget jelző pelus elkékülését látva.

Annyira tudom, hogy mikor mire fognak reagálni. Szinte minden édesanya így van ezzel: tízből kilenc azt érzi, hogy ha megfeszül, sem csinálja elég jól. Aztán rájöttem, hogy nem is lehet tökéletesen nevelni, főleg, hogy millió módja van. Annyira csak nem ronthatjuk el.

Teigen szerint úgyis saját magunkat ostorozzuk legtöbbször.

Erre még rájön egy csomó külső bírálat: az önjelölt online „szakértők” bezzeg tudják, hogyan kell az autóban a gyereket beszíjazni. Ezért is csatlakozott a szakácskönyvet is jegyző anyuka a Pampers cég Share the Love kampányához: a Toofab szerint fontos számára, hogy az új szülőket bátorítsa.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!