A Supreme feliratot viseli a vörös kiadás, ami igencsak drága lesz.
Az Oreo márka nem először lép furcsa kollaborációra, illetve vált színt. Volt már limitált példányszámú Trónok harcás és Baskin-Robbins-fagyi ihlette ropogtatnivaló is, most pedig egy New Yorkban székelő divatcég húzta be a kekszet.Az utcai viseletek zászlóshajója, a Supreme kampánya a hasakat célozza: a 2020-as tavaszi-nyári kollekciót hirdeti a piros Oreo. A termék ízében nagy változás nem áll be: ám a keksz felirata a céget reklámozza, és az erős szín is őket idézi.
A mindössze három darabot tatalmazó csomag nyolc dollárba fog kerülni, ami elég borsos – és ezt a twitterezők is szóvá tették már. Aki február 21-étől egy Supreme üzletbe látogat el, az birtokba is veheti a különlegességet.Can’t wait to spend my rent on cookies pic.twitter.com/B2RBBiAXpa
— solace (@lost_insolace) February 18, 2020
— Prez (@ThePhenomIsHere) February 18, 2020A mémek is záporoznak…
— Prez (@ThePhenomIsHere) February 18, 2020…melyekből az Uproxx mazsolázik.
Nonono. Buy them, then use them to make "Supreme Cookie" GFUEL Flavor.
— JTX |WOLF GANG 🐺| (@JTX_TV) February 19, 2020
THEN Sell them for $200 a tub. pic.twitter.com/kJVx28SEfO