Hogy mi? Már van piros Oreo is?

A Supreme feliratot viseli a vörös kiadás, ami igencsak drága lesz.

Az Oreo márka nem először lép furcsa kollaborációra, illetve vált színt. Volt már limitált példányszámú Trónok harcás és Baskin-Robbins-fagyi ihlette ropogtatnivaló is, most pedig egy New Yorkban székelő divatcég húzta be a kekszet.

Az utcai viseletek zászlóshajója, a Supreme kampánya a hasakat célozza: a 2020-as tavaszi-nyári kollekciót hirdeti a piros Oreo. A termék ízében nagy változás nem áll be: ám a keksz felirata a céget reklámozza, és az erős szín is őket idézi.

A mindössze három darabot tatalmazó csomag nyolc dollárba fog kerülni, ami elég borsos – és ezt a twitterezők is szóvá tették már. Aki február 21-étől egy Supreme üzletbe látogat el, az birtokba is veheti a különlegességet.

A mémek is záporoznak…

…melyekből az Uproxx mazsolázik.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!