Hurrá, a BTS lett a Unicef kampányarca!

A K-pop csapat az iskolai zaklatás elleni küzdelem bajnoka.

Elkezdődött az #ENDviolence kampány, mely az iskolai zaklatást veszi célba. Ehhez a BTS is a nevét és arcát adja: a hét főt számláló dél-koreai fiúcsapatnál tökéletesebb választás talán nincs is manapság.

Az ultra népszerű srácok nemrég ugyanis Love Myself címen saját figyelemfelhívó akciót is indítottak, mely az önbecsülésről és egymás szeretetéről szól. A kezdeményezés másfél év alatt kétmillió dollárt is behúzott.

Az a célunk, hogy mindenki vegyen részt az erőszak felszámolásában, azzal, hogy a szeretetet és a kedvességet munkálja.

írta a formáció Twitteren.

Egy videót is közzé tettek, melyben egy sivár szobában ülnek, és üldözött, illetve bántalmazott tinik képeit nézik egy medencében.

Válaszd a tiszteletet. Válaszd a támogatást. Dönts a kedvesség mellett! Derítsd fel valakinek a napját egy kedves üzenettel. Online vagy személyesen, és tedd hozzá az #ENDviolence hashtaget!

üzeni a csapat, kiknek a #BTSLoveMyself hashtagjét eddig tízmilliónál több alkalommal is megosztották.

A suli legyen az a hely, ahol a legjobb barátunkra találunk. Most minden harmadik, 13-15 éves tanuló átél iskolai zaklatást, így kemény éveket is jelent ez az időszak számukra. Ezért kéri a BTS, hogy csatlakozzanak a fiatalok: kedves üzenetekkel tegyük biztonságossá, támogatóvá a közösségeinket!

áll a Unicef közleményében, mely kapcsolódik a Barátság Nemzetközi Napjához (július 30.), emlékeztet a NME.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!