2019.11.22. Italiano
Elmarad idén a kritikák kereszttüzébe került Victoria's Secret divatshow.
A fehérnemű bemutatót 1995 óta minden évben megtartják. Évente több millió tévénéző követte figyelemmel. Tavalyi nézettsége azonban soha nem látott mélypontra zuhant,
számos kritika érte, szexistának, idejétmúltnak titulálták
és a sokszínűség hiányát vetették a szemére. A márka anyacége, az L Brands szerint eljött az ideje, hogy a változtassanak a marketingstratégián. "Próbáljuk kitalálni, hogyan pozicionáljuk újra a márkát, milyen legyen a kommunikációja" - mondta Stuart Burgdoerfer, az L Brands gazdasági vezetője.
A show mindig is fontos része volt a brandnek
és marketing szempontjából is fontos esemény volt. A bemutatókon a világ leghíresebb topmodelljei vonultak végig a kifutón, sokuk - köztük Tyra Banks, Heidi Klum és Miranda Kerr - karrierjében mérföldkőnek számított. A
Victoria's Secret eladásainak visszaesése jelentősen csökkentette az L Brands teljesítményét, a csoport 252 millió dolláros veszteséget jelentett be a harmadik negyedévre.
Nyitókép: Victoria's Secret