A magát szerényen "csakegyépítőmunkás"-nak nevező fickóról kiderült, hogy nem is létezik.
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, a @justaconstructionguy nevű Insta-oldal mindössze néhány nap alatt döbbenetes népszerűségre tett szert, közel félmillió követőt szerzett. Omar, az állítólagos építőmunkás azt mondta, nemrég még azt se tudta, mi az az influencer, most pedig már ő is azzá vált... Közben azért kiderült, hogy nem véletlenek a tökéletesen beállított életmódfotók: a fickó valójában egy kis kávécég reklámarca, a kampány célja pedig épp az volt, hogy a nők ájuldozzanak, milyen sármos a fickó a maga egyszerűségében, a pasasok pedig képesek legyenek azonosulni vele, hiszen nem bodybuilder vagy filmsztár, hanem egyszerű építőmunkás. A gerillamarketing abszolút megtette hatását, le a kalappal!Nyitókép: pixabay.comA bejegyzés megtekintése az Instagramon