A levágott műfejjel mászkáló modellek után is meg tudunk lepődni a luxusmárkán.
Az olasz luxusmárkákra mostanában rájár a rúd: a Prada feketeképű majma mellett a Gucci blackface-t imitáló garbó-nyaka is megkapta magáét a Twitteren. A rasszizmus vádja után most aHárom hónapja a milánói divathétenA bejegyzés megtekintése az InstagramonIs this a #BlackFace reach or y’all still spending stacks on @Gucci 🤷🏾♂️
Most újabb fordulatot vett az ügy, a Nordstrom ugyanis közel 800 dollárért árulja a turbánt, azzal a szlogennel, hogy igazi kézműves termék - utánad fordul mindenki.Dear @gucci, the Sikh Turban is not a hot new accessory for white models but an article of faith for practising Sikhs. Your models have used Turbans as ‘hats’ whereas practising Sikhs tie them neatly fold-by-fold. Using fake Sikhs/Turbans is worse than selling fake Gucci products pic.twitter.com/sOaKgNmgwR
— Harjinder Singh Kukreja (@SinghLions) May 16, 2019
"Kedves Gucci! A szikh turbán nem a fehér fiúk új, forró kiegészítője. Viszont egy vallás gyakorlásának szerves része. Ti sapkaként nyomjátok a modellek fejébe, de a hit része az, hogy rétegről rétegre kell magunkra tekerni.Wow. @Gucci and @Nordstrom are selling turbans as fashion items.
— Simran Jeet Singh (@SikhProf) May 15, 2019
We're attacked and killed for how we look, and now corporations get to profit off that same look?
Feels wrong to me. Your thoughts? https://t.co/Em9UELbkTB