A neves japán tervezőt Párizsban érte a halál.
A Kenzo márkát a világ Kenzō Takadának köszönheti. A japán tervezőnek 81 évesen, Párizsban hunyt el, koronavírus-fertőzése szövődményei miatt. Az oszakai dizájnert a francia főváros amerikai kórházában érte a halál.A Kenzo márkát 1993-ban szerezte meg a LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) cég 80,5 millió dollárért. A mester 1999-ben lépett ki az üzletből, ám továbbra is bedolgozott nekik.View this post on Instagram
Aztán egy luxus lakberendezési-életstílus céget is megálmodott, K3 néven.
A K3 ezekkel a szavakkal adta közre a gyászhírt: Kenzo Takada kreativitása inspirált minket, és büszkék vagyunk, hogy együtt dolgozhattunk vele. A mosolyát és az életkedvét sosem felejtjük el.
2013-ban az Asian Couture Federation tiszteletbeli elnökének választották, rá három évre pedig a francia becsületrend lovagjává ütötték – teszi hozzá a Harpers Bazaar.