Kylie Jenner büszkén tette közzé, milyen sokszínűek a dolgozói

A Kylie Cosmetics munkáltatói adatai tényleg bámulatosak.

A #PullUpForChange egy olyan kezdeményezés, mely a munkahelyek változatosabb összetételére törekszik. Kylie Jennernél sok dolguk nem lenne, ugyanis a szépségmogul birodalmát alapból egy elég vegyes stáb építi.

A Kylie Cosmetics június 7-én adta közre az információkat a dolgozóiról. A kihívást példásan teljesítették, ugyanis a színesbőrű dolgozók száma igencsak magas a cégnél. 13 százaléka az alkalmazottaknak afroamerikai, illetve közel a fele az állománynak (47 százalék) definiálja magát nem fehérnek (Black, Indigenous and People of Color (BIPOC).

View this post on Instagram

major makeup inspo from #bossbae @kyliejenner 🤍✨

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

Így 53 százalék a kaukázusiak aránya, illetve mindenki nőnek vallotta magát (száz százalék)!

Cégünk eleget tesz a kihívásnak: büszkék vagyunk a változatos összetételünkre: fekete, fehér, ázsiai, indián, latino és közel-keleti nők is dolgoznak nálunk.

Hozzáteszi a közlemény, hogy ahogyan növekedett a vállalat, úgy ügyeltek az etnikai sokszínűségre is. A vezetés két személy kezében összpontosul: a 22 éves milliárdos és édesanyja, Kris Jenner a főnök.

Köszönet a @pullupforchange-nek, hogy ezt a témát a köztudatba hozta.

Az ötletet Sharon Chuter jegyzi egyébként, aki az Uoma Beauty cég feje. A kihíváshoz azóta többek közt a Revlon, a Sephora illetve a Procter & Gamble is csatlakozott, említi meg a Toofab.

View this post on Instagram

We appreciate and thank you for the call for transparency across the beauty industry regarding employee demographics. We are committed to contributing in a positive way to this important moment of change.⠀ ⠀ L’Oréal USA is the American subsidiary of the L’Oréal Group; our US Diversity & Inclusion strategy applies to our entire workforce, comprised of more than 12,000 permanent employees across over 35 brands in 14 states. We are one L’Oréal USA family of brands.⠀ ⠀ According to figures self-reported in 2019, the most recent reporting year, 38% of our total workforce (which includes corporate, manufacturing, research, field sales and retail) identifies as people of color; 9% identify as black.⠀ ⠀ Among our corporate (HQ) population, 37% identify as people of color; 7% identify as black.⠀ ⠀ Among our executive leadership team, 24% identify as people of color; 8% identify as black.⠀ ⠀ This difficult moment has re-affirmed our dedication to a path that we have been on for years to ensure that we are a truly inclusive company that represents the diversity of the consumers we serve. ⠀ ⠀ In a post earlier this week, we announced changes to our organization which will support our Diversity & Inclusion strategy. We will continue to advance and adapt this strategy with passion, purpose and urgency. We can, we must and we will do better. Transparency in conversations like this one are an important step.⠀ ⠀ #pullupforchange #pulluporshutup⠀

A post shared by L'Oréal USA (@lorealusa) on

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!