2019.05.22. Italy
Közel kétmillió forint értékben akart neki halat eladni az online bolt.
Karla Tandazonak halra szottyant kedve, ezért
online rendelés céljából felkereste a Waitrose netes boltját, hogy onnan vegyen alapanyagot a főztjéhez -
írja a Mirror. A fiatal londoni nő el is küldte a rendelést szépen, majd arra lett figyelmes, hogy az American Express kártyájára beállított
ellenőrző program szokatlan aktivitásról ad jelzést.
Ellenőrizte a legutóbbi rendelését, amin a rágó, a jégkrém meg az édesburgonya rendben is volt, mígnem aztán észrevette, hogy az általa 81 fontért rendelni gondolt alaszkai Keta filézett vadlazac tétele elég durván megsokszorozódott. A Waitrose pontosan
4690 fontért akart neki 1404 csomag lazacot kiszállítani
– ráadásul csomagonként kettőt.
Nem túl nyugodtan hívta ezek után a boltot, attól tartva, hogy ha nem sikerül törölni a rendelést, akkor
évekig lazac lesz a menü, de szerencsére megnyugtatták, hogy nem ő hibázott, hanem az üzlet rendszere, és törölték a rendelést. Úgyhogy most
szomorkodhatnak a londoni Mill Hill macskái,
nem lesz évekig lazac a vacsora.