2019.08.09. Italiano
Netes rendelőcégek néha olyan költséget is rátesznek az árakra, aminek nem látod az útját.
Megváltoztatja fizetési modelljét a DoorDash nevű ételkiszállítási startup. A nagyjából a Netpincér saját futáros Go szolgáltatásához hasonlító, de kizárólag kiszállítással foglalkozó céget a
netes visszhang kényszeríti módosításra.
Több mint egy hete kiderült, hogy az appba épített borravaló adási eljárás máshogy működik, mint az ügyfelek várták. A borravalóra – csak hogy a tényeket rögzítsük – úgy szokás gondolni, mint amit az ember a kiszolgáló személyzetnek vagy a futárnak ad. A DoorDash is így tüntette fel, de a valóságban a futároknak fix fuvardíjat adott. Szóval, ha valamelyik vásárló adott borravalót, akkor a
DoorDash annyival kevesebbet adott a futárjának.
A minimum összeg továbbra is megmarad, ám ezt a jövőben a DoorDash fizeti.
A borravaló pedig ezen felül lesz a futáré. A cég azért visszakozott viszonylag gyorsan, mert korábban az Instacart ellen pert is indítottak, amikor kiderült, hogy hasonló árazási trükkökel él. Tony Xu, a DoorDash vezetője korábban megpróbálta védeni az árazási gyakorlatot. Aztán azzal akarták eloltani a tüzet, hogy az árazás megváltoztatása helyett "nagyobb átláthatóságot "ígért. Miután ez a két megoldás nem csendesítette le a Twitter és a Facebook népét, a cég most változást ígér.
(
Nuus)