Lizzo ad a rendelésed mellé egy plusz napszemüveget, ha jótékonykodsz!

A Quay márkával szövetkezett az énekesnő egy nyolcdarabos kollekcióra.

Lizzo végre valami olyat visel, amibe senki sem tud belekötni, sőt: a Quay céggel szövetkezett az énekesnő, hogy egy dizájnos napszemüveg-kollekcióval dobja fel a nyarat. Nyolcféle, exkluzív modellből rendelhetünk, a klasszikus cicaszemtől a csillogó strasszkövesig bezárólag, melyek mindegyike nagyot lendít a stílusunkon.

Ám a kollaborációban egy harmadik szereplő is akad: a Feeding America nevű szervezetet is bevonták. Az éhezés ellen küzdő alapítvány egymillió ebédet oszt szét:

Vegyél egyet, vigyél egyet, adj 100 ebédet.

szól a szlogen.

Május 20 és 25 közt becsatlakozhat az, aki az énekesnővel szimpatizál, ugyanis ha már egy napszemüveget vesz, a második ajándék lesz - így az élelmezési szervezetet is megtámogatja.

A Quay cool és friss, ám közben inkluzív és elérhető is. Osztom az üzenetüket az önbizalomról és az önkifejezésről. Mindezt megfejeljük azzal, hogy jót teszünk a Feeding America-val.

Negyven fonttól indul egy márkás napszemüveg ára, tájékoztat a Popsugar.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!