A Grammy-díjas énekes a milánói márka férfiruha-szekciójának fő arca lett.
Miuccia Prada felkarolta az utcai viseletet: a milánói divatház tavaszi kampányához pedig egy hiteles arcot keresett. Frank Ocean stílusikonként eddig is már a radaron volt, ám a Grammy-díjas énekes most már hivatalosan is úgy öltözik, ahogyan az a nagykönyvben meg van írva.Az olasz cég és a 32 éves kaliforniai sztár kapcsolata nem most kezdődött: emberünk jelen volt a sanghaji Prada-bemutatón, ahol a 2020-as tavaszi darabokat elővezették, és a tavalyi MET gálán is már ez a márka öltöztette.
Most a partnerségük szintet lépett: nem csak a ruhákat láthatjuk az énekesen, de a cég nevével is eljátszott. A PRADA betűi mellé egy-egy fontos fogalmat rendelt: programok, ritmus, tánc – újra és újra.
A kampányba betársult a 28 éves Austin Butler is, akit a Volt egyszer egy… Hollywoodban láthattunk, teszi hozzá a Harper’s Bazaar.