A színésznő beéri a közeli drogéria elérhető kínálatával.
Eva Longoria hajtöve a karanténban lenőtt, és az ősz sávot mindenképpen el szerette volna fedni. Nem bonyolította túl a dolgot: a sarki drogériából beszerezhető, kilenc dolláros hajfestéket használt. A L'Oréal Paris Excellence tripla védelmét választotta, és az IGTV-n mutatta be a termék alkalmazását.Nem csak főszereplője, de kamerása és rendezője is lett a 45 éves híresség a kisfilmjének, melyet egyébként a pipere-márka arcaként forgatott. Az iPhone-nal felvett anyag adásba is került – hasonlóra még nem volt példa a reklám-történelemben.
Életemben nem voltam még ennyire ősz! És ez a helyzet magától nem fog javulni. szól a reklám, amely felkérés igazi kihívás volt a színésznő számára. Meg akarta mutatni, hogy egy ilyen reménytelen helyzetben is fontos, hogy törődjünk magunkkal, és az egészségünkkel. Bebizonyítom, hogy elérhető jó eredmény otthon is, és ennyi önbizalmat mindenki megérdemel. idézi a Harpers Bazaar.
View this post on Instagram#LOrealHair #Haircolor #DiyHair #HairCare #GreyHairs #AtHomeHairColor #ColorWithRespect