Rekordot döntött az Alibaba a szinglik napján

Idén is rekordot döntött az Alibaba forgalma a szinglik napján.

Idén is rekordbevételt ért el az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál hétfőn a szinglik, azaz az egyedülállók napja alkalmából immár tizenegyedszerre tartott kiárusításon - derül ki egy, a South China Morning Post (SCMP) című hongkongi lap internetes oldalán kedden megjelent cikkből.

A forgalom értéke idén 38,4 milliárd dollárra rúgott,

szemben az egy évvel korábbi 30,7 milliárd dollárral. A Kínából és a világ többi országából érkező megrendelések értéke szűk fél óra alatt elérte a tízmilliárd dollárt, ami tavaly egy órába telt. Kínában a kilencvenes évek eleje óta minden november 11-én megünneplik a szingli emberek napját. Az Alibaba a dupla 11-esként is emlegetett naphoz időzített első nagy vevőcsalogató akcióját 2009-ben tartotta meg. A vásár azóta a világ legnagyobb internetes kereskedelmi kiárusításává nőtte ki magát,

idei forgalma pedig több mint két és félszerese volt

az Egyesült Államokban karácsony előtt megrendezett "fekete péntek" és az azt követő "kiber hétfő" bevásárlónapjain 2018-ban elért együttes árbevételnek. A nap első 12 órájában a legtöbb, a szárazföldi Kínán kívüli megrendelés Hongkongból, az Egyesült Államokból, Tajvanról, Ausztráliából és Japánból érkezett - írja a SCMP. A fogyasztásösztönző akciókhoz az Alibaba vetélytársai is csatlakoztak. A JD.com, Kína másik népszerű internetes kiskereskedelmi portálja november elsejétől hirdette meg árengedményeit, és hétfőn reggel kilencig 23,7 milliárd dollár) forgalmat produkált.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!