A sztároknak is el kell dönteniük, mi a fontosabb: a pénz vagy az elvek?
Amerikai szupersztárt sikerült szerződtetni a legnagyobb, kínai vásárlási őrületet, a Singles' Day-hez. A minden évben november 10-11 között megrendezett, 24 órás fogyasztási őrület ma már a legnagyobb ilyen kezdeményezés a világon. Tavaly nagyobb forgalmat generált, mint az amerikai Fekete Péntek és a Cyber Hétfő együttesen. Az online kereskedelem volumene ezen az egyetlen napon meghaladta a 30 milliárd dollárt. A 24 órás vásárlási őrületet Kína szerte tévéműsorok is támogatják. A legkülönbözőbb showműsorokkal, gálákkal igyekeznek fokozni a pénzköltési kedvet. Egy ilyen revüben lép fel a jövő hónapban Taylor Swift is, a sanghaji Mercedes-Benz Arénában. Azonban nem Swift az egyetlen sztár, aki igyekszik meghódítani a kínai piacot. Az elmúlt években Scarlett Johansson, David Beckham, Mariah Carey és Daniel Craig is mindent megtett azért, hogy a közel másfél milliárd lakosú ország megismerje. Kína azonban nem adja ingyen vásárlóerejét. Legutóbb az amerikai kosárlabda ligának kellett választania: korlátozza-e sajt tagjainak szólásszabadságát, annak érdekében, hogy továbbra is közvetítsék a meccseket Kínában. A kommunista diktatúra ugyanis senkitől nem tűri a kritikát, piaca megnyitása mellett pedig elvárja, hogy aki nála akar eladni, a kritika nélkül fogadja el az elveit, tetteit. Forrás: Hollywood Reporter