2019.06.19. Italy
Az új trend a jótékonysági szervezeteket segíti.
Az új divat lényege, hogy az ünnepeltek azt kérik az ismerőseiktől, hogy adakozzanak egy jótékony szervezetnek. A
Facebook funkció nem mindenhol elérhető, de nálunk igen, ha láttál már ilyet, valószínűleg tudod is, miről van szó -
írja a Nuus. A felhasználók kiválaszthatnak egy számukra szimpatikus nonprofit szervezetet a szülinapjukon, aminek pénzt gyűjtenek. Meg kell adni a célösszeget, egy határidőt, na meg egy címet és egy leírást a szervezetről.
Kihasználják a hiúságot
A szokásos három gomb (lájk, komment, megosztás) mellé mindössze egy opció került, ez
pedig az adakozás. Ezután kell megadni a bankkártyád adatait, ha még nem vásároltál a Facebook piacterén például, és beírni az összeget. Ezen kívül már csak azt kell kiválasztani, hogy látható legyen-e az adakozásod. Amennyiben nyilvánosra állítod, mindenki látja majd a poszt alatt, hogy adakoztál. Magyarán éppen azt a magamutogatást fordítja ezúttal jó irányba a Facebook, ami a kihaló állatfajtákkal készített turistaszelfiktől indul. Ki ne szeretné megmenteni az óceánokat, és még inkább, ki ne szeretné, hogy ezt az ismerősei is lássák?
Olvasd
tovább a cikket itt!