Ez a jövő: digitálisra áll át a London Fashion Week!

Egy évig jó eséllyel csak weben nézelődhetünk.

A British Fashion Council április 21-én radikális bejelentést tett: a következő 12 hónapban csak virtuálisan hozzák tető alá a London Fashion Week eseményeit. Júniusban volna esedékes a Férfiak Hete, mely a koronavírus miatt az online térbe költözik.

A szervezők új utakat keresnek, hogy digitalizálják a bemutatók platformjait. A rendezvénysorozat a következő 12 hónapban gendersemleges is lesz: ez nagyobb rugalmasságot biztosít a tervezőknek. Június 12-én egy virtuális felületen veszi kezdetét a 2020-as nyári divathét.

Bárki becsatlakozhat: a szakmabeliek és a külsős érdeklődők is együtt ünnepelhetik a kreativitást, a Londonra olyannyira jellemző angol humor szellemében. Hangot kap itt a brit alkotók és vállalkozások színe-java, hogy mindenki elmesélhesse a maga történetét: hogyan élik meg ezeket a furcsa időket.

Podcast, tervezői napló, interjú és digitális showroom is szóba jöhet, illetve lakásboltokban és terjesztőknél is lehet majd vásárolni.

A jövőre nézve előre tekintünk, új lehetőségek után kutatunk. Együttműködés és innováció: sok céget érint a London Fashion Week, mely nem csak a divatról szól - meghatározó kulturális és társadalmi esemény is egyben.

fejti ki Caroline Rush, a CBE ügyvezetője, aki a járványra való tekintettel szólít fel összefogásra.

Továbbra is hiszünk a fenntarthatóságban, a találékonyságban, illetve az itt felbukkanó termékek értékes voltában. A személyes nézőpontokat érvényre juttatjuk, hogy mindannyian tanuljunk egymás tapasztalataiból. A nehézségben is akad inspiráció – ez a brit divat egyik ismérve.

idézi az AnOthermag.

Nem szeretnél lemaradni a legfrisebb bejegyzésekről?

kövess minket facebook-on is!