A kozmetikai cég Híres Nagykövete a Sárkányok Anyja lett, első ezen a néven.
Az elmúlt tíz évben Emilia Clarke arcát a Trónok harcával kapcsoltuk össze. 2020-ban viszont egy új minőséget kapnak a brit színésznő vonásai: megjelenésével egy jónevű amerikai céget fog képviselni.A Clinique Híres Arca lett - első ezen a néven: Izgalommal társulok a Clinique-hez, ugyanis remek cégnek tartom. Kiállta az idő próbáját: modern, univerzális, innovatív, fiatal és érett is tud egyszerre lenni, egyszóval: önazonos. nyilatkozta még decemberben a színésznő, akinek az elveivel nem egyezik ez a partnerség, sőt...
A pozitív testképet hirdető vállalat tetszik az Instagram filtereket ellenző művésznek. A természetesség és önmagunk felvállalása fontos, ezért is áll bele a bőr hidratálását megújító márka következő kampányába.
A Dramatically Different Moisturising BB-Gel jelentőségét fogja hangsúlyozni Clarke: mely termékbe a hialuronsav és a glicerin mellé színfokozó pigmenteket is csomagol a gyártó. Ez bizony jobb színben tünteti majd fel az arcbőrt: Annyira bevált, hogy akár ingyen is reklámoznám. Őszintén el vagyok szállva tőle! A pigment tartalma miatt a lusta csajok sminkjének is jó, ráadásul lágy és természetes termék. áradozik a híresség, aki bevallása szerint naponta használja a BB-Gélt.
Ha fáradt vagyok, vagy ideges, akkor az meglátszik a bőrömön is. Nem pattanásos leszek, de kipirul és kiszárad a homlokom. Ez jel arra, hogy lelassuljak. Nagyon várom az új évtizedet, sok boldogságot szeretnék megélni. Igazi, tiszta örömöket. Sok nevetést és vidámságot, és semmi kamuzást. idézi a Popsugar.