2020.11.20. Italiano
Több mint 13 milliárd forintot költünk Magyarországon kapszulás kávéra minden évben.
Évente mintegy 13,4 milliárd forintot költünk kapszulás kávéra. A Nielsen piackutató szerint tavaly a kapszulás kávék részesedése tette ki a kiskereskedelmi kávéforgalom negyedét.
Tavaly Magyarországon mintegy 1200 tonna,
azaz közel 170 millió darab kapszulás kávét adtak el. A magyar kávépiac növekedését elsősorban a szemes- és a kapszulás
kávé generálja.
A kapszulás kávék áttörése 2018-ban következett be, amikor a magyar piacon is megjelentek a jól ismert márkák kapszulás kiszerelései. Magyarországon tavaly a Nielsen felmérése szerint a kiskereskedelmi kávépiac értéke 63 milliárd forint volt.
A felnőtt magyar lakosság 85 százaléka kávézik,
naponta átlagosan 2,7 csészényit. A kávéivók 91 százaléka nap mint nap iszik otthon kávét, 53 százalékuk pedig napi szinten kávézott a munkahelyén is.